CONDICIONS GENERALS

C o n d i c i o n s    G e n e r a l s

1.Parlarem d’habitatge turístic quan ens referim a una de les cases, apartaments o estudis que tenim en lloguer per temporada.

2.Llogar un dels nostres habitatges turístics suposa acceptar aquestes condicions generals a tots els efectes.

3.El lloguer mínim d’un habitatge turístic és d’una setmana, a excepció dels mesos de Juliol i Agost, on es dóna preferència als lloguers de dues setmanes.

4.Les setmanes de lloguer comencen sempre en dissabte i acaben en dissabte. El dret d’ocupació de l’habitatge turístic és a partir de les 17h del dia d’entrada i acabarà a les 10h del dia de sortida. Pels clients que arribin tard degut a l’horari dels vols, l’hora màxima d’entrada és fins a les 24h previ avís.

5.Excepcionalment i en temporada baixa, es poden llogar els habitatges turístics per caps de setmana o ponts. En aquest cas l’hora d’entrada serà a partir de les 17h del primer dia de lloguer y la sortida abans de les 12h del darrer dia.

6.En cas de lloguers fets a través d’un tercer (Booking.com, Airbnb, Housetrip, etc.), els punts 3, 4 i 5 queden modificats per les pròpies condicions generals d’aquests tercers.

7.L’ocupació màxima de l’habitatge turístic es limitarà al número de persones que s’indiquen al contracte, comptant també els nens (que no dormin en bressol i siguin majors de 2 anys) com a persones a efectes d’ocupació. Els nens menors de 2 anys s’accepten si dormen en bressol i si l’habitatge turístic en qüestió ho permet. Els bressols (i les trones) es poden llogar a l’establiment. La direcció o encarregat podrà impedir l’entrada a l’habitatge turístic en cas d’excedir el número de persones permès. Si durant l’estada es detecta un número superior de persones autoritzat, quedarà automàticament resolta la reserva, podent procedir al desnonament de l’habitatge. En cas de visites de persones no allotjades als nostres habitatges turístics, cal notificar-ho degudament a la direcció.

8.Només poden fer ús dels serveis de l’establiment (wifi, lavabos, piscina, hamaques, barbacoes, jardí o pàrkings) les persones degudament identificades a l’arribada i que s’allotgin a un dels nostres habitatges turístics.

9.L’ús de la piscina comunitària està sota el seu propi risc. L’empresa no es fa responsable de tot accident que pugui passar dins el recinte de la piscina. Tota persona menor d’edat ha d’estar, forçosament, acompanyada per un adult que se’n faci responsable. Es demana tancar bé les dues portes d’accés a la zona de bany.

10.Els clients hauran de respectar les normes bàsiques de convivència, respecte absolut cap als veïns i el compromís de no fer sorolls molestos de 22h a 9h. En cas de negligència o comportament inadequat, la direcció es reserva el dret d’anullar el contracte de lloguer amb efecte immediat i sense previ avís. En aquest cas, la direcció no tindrà l’obligació de retornar el valor del lloguer pagat pel client.

11.No està permès treure de l’habitatge turístic cap element propi de l’interior d’un habitatge (taules o cadires d’interior, sofà, làmpades, aparells elèctrics, etc..), amb l’excepció del material o mobiliari de la terrassa o jardí (en cas que l’habitatge turístic en tingui).

12.L’habitatge turístic disposa dels mobles i del parament per la llar necessari per les persones que l’ocupen. Si durant l’estada es perd, trenca o malmet algun dels mobles o estris, cal comunicar-ho a la direcció per tal de fer-ne la reparació o substitució, amb el corresponent càrrec sobre la fiança dipositada.

13.L’habitatge turístic s’entrega amb tots els electrodomèstics en perfecte estat de funcionament. Si durant l’estada es malmet o es trenca algun electrodomèstic per un us inadequat per part del client, la seva reparació o substitució serà cobrada de la fiança dipositada.

14.L’habitatge turístic s’entrega net i inspeccionat, s’han de deixar en les mateixes condicions de neteja i ordre en que es van trobar el primer dia de lloguer. Deixar l’habitatge brut o desendreçat, o bé amb escombraries per llençar o estris de cuina per netejar, es considera una infracció molt greu i es cobrarà de la fiança dipositada.

15.És absolutament d’obligació informar si es vol portar un o varis animals de companyia. Els acceptem en algun dels nostres habitatges, en d’altres estan totalment prohibits. Els animals s’hauran de portar lligats a les zones comunes i en queda l’entrada prohibida a la zona de la piscina.

16.El preu del lloguer d’un habitatge turístic inclou el consum d’aigua, l’energia elèctrica, el gas butà (si en disposa) i l’IVA. També inclou el lloguer d’un joc de llençols per cada llit, el cobrellit corresponent, un coixí per persona, i si cal, les mantes. Inclou un rotlle de paper higiènic per lavabo, un mantell per cada taula i una tovallola de peus per cada dutxa o banyera. Tenim coixins extres en lloguer, si fos necessari.

17.El preu de lloguer d’un habitatge turístic no inclou les tovalloles de bany ni les tovalloles de platja. Tampoc inclou els draps de cuina, fregalls, ni productes de neteja. Disposem de tovalloles de lloguer, cal demanar-les a l’arribada. El preu de lloguer no inclou la taxa turística obligatòria de 1,00€ (IVA inclòs) per nit i persona, s’ha de pagar a l’arribada.

18.Per entrar a l’habitatge turístic és imprescindible haver pagat una fiança de 200€. Aquesta fiança serà retornada als clients entre les 9h i les 10h de l’últim dia de lloguer desprès d’haver passat una inspecció visual de l’habitatge turístic. La fiança no serà retornada (en la seva totalitat o una part) en els casos següents:

a.Si s’ha excedit el màxim d’ocupants permès per habitatge turístic (punt 7).

b.Si no es compleix l’horari de sortida de l’habitatge turístic (punt 4, 5).

c.Si es deixa l’habitatge turístic brut, desordenat, amb escombraries per llençar o amb estris de cuina per netejar (punt 14)

d.Si es causen desperfectes a l’habitatge turístic, als mobles, electrodomèstics, parament per la llar o altre contingut.

e.Si falten mobles, electrodomèstics, parament per la llar o altre contingut.

f.Si els comandaments a distància (TV, sintonitzador satèllit, aire condicionat, etc.) estan malmesos o perduts.

g.Si les claus de l’allotjament turístic o del pàrking estan malmeses o perdudes.

-Es cobrarà de la fiança el lloguer de bressols, trones, coixins, tovalloles o taxa turística (en cas de no haver-ho pagat a l’arribada).

19.Si la fiança de 200€ no es suficient per cobrir les despeses, infraccions, desperfectes o pèrdues originades pel client, se l’hi demanarà, molt amablement, que pagui la quantitat necessària per cobrir-les.

20.En cas de cancellació de la reserva d’un dels nostres habitatges turístics per motius aliens a la nostra empresa, NO es retornarà el primer pagament efectuat en el moment de reservar.

21.Per prevenir robatoris es recomana no deixar objectes personals a l’exterior dels habitatges turístics. Tancar bé portes, finestres i persianes a l’abandonar l’habitatge. No portar mai grans quantitats de diners en efectiu a sobre durant les seves sortides. La direcció no es fa responsable dels robatoris que es puguin produir a cap dels habitatges turístics, ni dins de les zones comunes (piscina, pàrking, etc.).

22.La direcció no pot acceptar cap responsabilitat en cap aspecte de les seves vacances, és a dir, en cas de malaltia, accident o d’altres. El pagament del lloguer realitzat a l’arribada no serà retornat si es deixa l’habitatge turístic abans d’hora per causes alienes a la nostra empresa.

23.Es recomana que els clients contractin una assegurança privada que els cobreixi la cancellació de la reserva abans de l’arribada o bé durant l’estada, i també que els cobreixi malalties, accidents, pèrdua de diner en efectiu i robatori d’efectes personals.

24.Es recomana als clients que arriben amb cotxe particular que en facin la deguda inspecció mecànica abans de sortir de casa, per evitar inconvenients durant el viatge o durant la seva estada.

25.La nostra recepció es troba al c/ Camí Forestal 3 de Sant Martí d’Empúries. En cas d’algun problema ens pot venir a trobar o bé ens pot trucar al 629853868. 

Carregant...
Upps!
You're running a web browser we don't fully support. Please upgrade it for a better experience.
Our site works best with Google Chrome.
How to upgrade the browser